wtorek, 29 września 2009

Pierwsze kroki

Nie jestem osobą, która zajmuje się projektowaniem czy szyciem z wykształcenia. To jednak moja pasja i nie wyobrażam sobie życia poza światem mody. Na różne sposoby szukałam możliwości pokazania swoich pomysłów i projektów. Konkursów nie jest tak wiele, a nie jeden udało mi się przegapić. Ale taką możliwość dało mi Pavavero. Marka z Wrocławia, która wyciąga dłoń w stronę młodych, niedoświadczonych, lub po prostu osób, dla których, tak jak i dla nich, kreowanie odzieży jest właśnie pasją. Takie inicjatywy dodają skrzydeł, nawet jeśli się nie wygrywa. Można usłyszeć niejedno miłe słowo, ale także otrzymać konstruktywna krytykę, która jest bardzo pożądana. Najważniejsze by tworzyć, nie poddawać się, wierzyć we własne siły i spełniać marzenia. Na razie podążając za trendami high fashion, by w przyszłości być jednym z ich kreatorów.
Na stronie internetowej (www.papavero.pl) co jakiś czas pojawiają się nowe wyzwania. Tym, które okazało się być moją pierwszą furtką do modnego ogródka, było stworzenie dla Papavero kolekcji na sezon jesień/zima 2009/10. Dwa projekty z dwudziestu jeden wybranych są mojego autorstwa, mianowicie bluzka i sukienka. Już teraz mogę zaprezentować realizację pierwszego z nich.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz